luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Brist på karaktär

Kategori: My life..

Idag tog suget över förnuftet..
Mitt eftermiddagskaffe kom aningens försent, vilket innebar att jag var mer sugen än vanligt.. Och vad är inte jättegott till kaffe om inte... bondkakor! Jag tog en, två.. tre!!! Tre stycken fick jag i mig innan jag var nöjd... Och sen... sååå illamående och trött!! Nu förstår jag vad sockret gör med en. Jag borde ha nöjt mej med EN kaka, eller - såklart - ingen alls.. Och varsågod Loppa, ännu en poäng till dig! Eller fick vi äta kakor?
Jag vill ändå påpeka att jag VALDE, jag behövde inte, men det var så gott att jag tuggade och tuggade.. och jag vill även påpeka att det inte var illamående av ångest, nej ångesten uteblev!

Var och tränade bort dagens synder med ett riktigt, riktigt tufft pass combat efter jobbet.. Säger bara.. NO MERCY!!! Det var en gästinstruktör från Falun som hade passet, det var ganska mycket folk, det var tjo och tjim, det var jobbigt som fan, det var askul!!
Har aldrig upplevt att svetten rinner från bakhuvudet förut.. det var nåt nytt.. :-)

Slängde ihop en middag bestående av kyckling, färska champinjoner, paprika, massa vitlök (4 klyftor.. hihi), broccoli, hönsbuljong, maizena (I know - inte GI), grädde  och kryddor.. Det blev.. riktigt gott!

Sist men inte minst..
Jag tror jag har hittat den!!
Rollen jag vill ha!! Me want, me want!!
*big smile*



Avslutar med en tanke till alla anhöriga som mist någon nära.



Jag tände ett ljus för Engla idag.
Hoppas ni där ute gjorde det också..
Make love - not war!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Men lilla söta du....det var ju godis vi inte skulle äta, fikabröd sa vi väl inget om? Det var ju jag som sa att jag inte ville/skulle äta det, men godiset som jag utmanade dig på!
    Så fortfarande 1-0 till mig tycker jag!

    2008-04-14 | 23:11:35

Kommentera inlägget här: