luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Deklarationsdax

Kategori: My life..

Så har den nu kommit..
Det är med förväntansfulla - och ångestfyllda - fingrar man
sliter upp plasten varje år den dimper ner i brevlådan.
Jag talar naturligtvis om deklarationen.
Det gick vägen även detta år, och eftersom jag inte har några resor att dra av
så är det väl bara att skicka in den.

Träningsfri dag även idag.. Vad göra?
Jo.. fundera på om det inte är något pass jag ändå kan tänka mig att gå på..
Beroende?
Men väskan inför morgondagens spinning är redan packad!

Jag har laddat upp psykiskt för en kväll i köket, laga lite mat, kanske tom flera rätter att frysa in. Det är ju ändå ingenting att se på TV eftersom Kanal5 tror att hela världen är mer intresserad av att kolla på nån jävla hockeymatch än Grey´s Anatomy!!??
Asså.. jag fattar ingenting!??
(Tur för dig A-K - blir iaf ett avsnitt mindre du missar!)
Nåväl.. jag får väl slänga i en tvättmaskin, diska, rensa kattlådan 
eller hitta på nåt annat roligt...
*lol*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: