luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Det hettade till

Kategori: My life..

Idag har vi haft besök av ett gäng brandmän på jobbet!
Jag vet att jag inte är ensam om att tycka att det hettar till lite extra
när de travar in med full mundering! Hot hot hot!!!
Tänk om de visste var mina tankar var.. hi hi..
Nu var det ingen fara på taket, det luktade lite bränt ur ventilationen hos oss och hos våra grannar, men de hittade inget och avskrev ärendet! Stackarna har haft fullt upp under deras skift, först storbranden i Falun - igen - och sen utryckning till nåt som visade sig vara falskt alarm (och tur var väl det!).

För övrigt så har min arbetsdag varit något lite utöver det vanliga..
Jag har verkligen gjort skäl för min lön idag!

Jag har anmält mig till en damkurs i golf också!
Lördagen den 3/5 ska jag borsta av mig vinterns damm och
lufta klubborna i Rista! Ååååh va jag längtar!!!

Efter jobbet har jag mest pysslat här hemma.
Sånt där som är urbota tråkigt att göra, men nödvändigt.
Imorgon är planen att åka och träna på förmiddagen, strosa runt hemma en stund och sen åka och handla och möta upp Loppa för sushi-tillbehör-inköp! Vi ska försöka oss på att göra egen sushi!! Ska verkligen bli spännande, har hittat två olika recept nu, det ena från Du Är Vad Du Äter,  och det andra från recept.nu, där GI-experten Ola Lauritzson tipsar om qinuasushi.
Spännande spännande.. undra vilket det blir?

Jag har lovat mig själv att faktiskt städa lite idag, så det är bäst att jag sätter fart innan A-K kommer, för annars blir det inte gjort! Lite toaskurning kanske..?
 Guuud va tråkigt! Vill inte... :´-(

Vad är väl en bal på slottet?

Kommentarer

  • JB säger:

    ***** TÄVLING *****

    http://vastertorp.blogg.se/1207237222_tvling.html

    ***** FINA, DYRA PRISER ATT VINNA *****

    2008-04-04 | 19:50:49
    Bloggadress: http://vastertorp.blogg.se/
  • lisa säger:

    Kika gärna in på min blogg, kram! :)♥

    2008-04-04 | 20:00:02
    Bloggadress: http://lisaholmqvist.blogg.se
  • Hanis säger:

    hahaha oj oj oj hur ogta får men besök av brandmän på jobbet då!!! :)

    2008-04-04 | 20:01:09
    Bloggadress: http://hanisbananis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: