luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Försäljare..

Kategori: My life..

...I don´t like them... at all!
De kör över lilla försvarslösa mig och trots att jag försöker få dem att förstå ett "nej" så maler de på tills jag nästan ger med mig.. Tur man har stora, starka Kjell!
Idag invaderade de vårat kontor.
Som termiter på en stubbe.. Huga!

Jag har vart och sjungit i Leksand idag!
Det var otroligt lärorikt och jag hoppas jag kan få till det riktigt bra tills på söndag nu, det SKA gå! Det KOMMER att gå!
Jag fick en annan synvinkel idag.. kanske inte borde begränsa mig själv som jag gjort.. kanske är jag mer lämplig i en annan roll? Hmm.. måste spana in akt två så får vi se.. Så mycket information till min lilla hjärna på kort tid nu, tänk om den sprängs..?

Mycket på jobbet - don´t mention it..

Svängde förbi och tittade på Leksandskontoret när jag ändå var i krokarna.. Var ju finfint det där! Fast det var mycket mindre än jag föreställt mig! Men alla vet väl att storleken inte alltid har nån betydelse! ha ha ha 

Ska gå och kolla in Efterlyst nu, sen avrundar jag med akt 2!
Byesing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: