luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Framläge Sidostupa

Kategori: My life..

Så fel det kan bli när varken tungan eller hjärnan är med! :-)
Men det gick ju bra även utan fötterna högt och ja - det där läget..
Jag säger bara en sak; Loppa!

Och nu slipper Camilla sitta på en hård trästol! ;-)
Idag kom den! Äntligen!!
Jag pratar om min superduper-stol!


Sååå skön!

Var och pumpade efter jobbet, kändes helskumt..
Jag var helt orkeslös (men körde på ändå) men jag blev ändå inte trött...
Knappt svettig ens..
Men efteråt fick jag massa energi!
Ställde mig vid spisen när jag kom hem,
idag bjöd jag mig själv på frö-panerad sejfilé med blomkålsmos!
Det blev riktigt gott! Kul att prova nya grejer!

Dagens bästa är ändå...
Paola var förbi med FAME-filmen!!
Ska skynda att blogga klart, sen fixa the medans jag hänger tvätt, sen koppla
in videon (ja den är inte pinfärsk den här filmen) och iaf se på första akten!! :-)

Så därför mina vänner har jag inte tid att skriva mer nu!
Sov gott och händerna på täcket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: