luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hur gick det här till egentligen..?

Kategori: My life..

Jag undrar var min ekonomiska sida tagit vägen den senaste månaden..?
Det har varit rätt många "hoppsan" när jag kollat saldon, och det är inte av de positiva slagen.. Suck! Senast nu idag när jag skulle betala mina inköp på Ica Maxi.. Medges ej... Va?? Oj ja just ja, jag har ju inte satt in pengar än.. prova med 500 då.. Medges ej... (Men va faaan).. Okej, ta allt på VISA-kortet..
Sen var det dags att betala räkningar när jag kom hem..
Har mitt saldo legat på minus??? Hur gick det här till?
Vet inte vad som hänt med mig, jag brukar ha rätt bra koll. Nu är det ju ingen fara på taket, jag har pengar på andra konton, men jag trodde jag hade MER....

Ska snart gå över till A-K (som dagen till ära ville bjuda mig på grillat!!!) och smörja kråset, sen blir det DHW ikväll!
Ska ta en allvarlig funderare på vad det blir imorgon..
Kanske Vika var en bra idé? :-)
Fast jag och A-K har nån slags början till en plan också.
Hmm..

Dagens "to do"-lista:
Handla
Vattna Blommorna

Laga Mat
Betala Räkningar
Plantera solrosor

Får ta och laga nåt smaskens imorgon istället,
nu har jag då ingredienser så jag klarar mig!

Tar fetaosten och springer över till A-K nu!
Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: