luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kafferast

Kategori: My life..

En lugn stund på jobbet!
Ärligt talat så är jag värd en lugn stund, har inte vart så lugnt sen Kjell for.

Var på efterlängtad massage idag på lunchen!
Knak sa det i ryggen, men det var ändå bättre än förväntat och det gjorde faktiskt inte så ont som det har brukat göra.. Fast nu längtar jag efter min nya kontorsstol så jag kan sitta som en människa snart igen. Rainer är snart tillbaka och vill ha tillbaka sin stol, fast det är lika bra, för med hans inställningar (som jag inte törs ändra på) så blir jag trött i ryggen...

Träningsfri dag idag.. Vad hittar man på då?
A-K är ute till havs, så hennes umgänge kan jag glömma..
Hade tänkt åka till kupolen en sväng imorgon, kanske det får bli idag istället?
Så kanske jag tränar imorgon ändå, fast inte pump, för det är en tråkig ledare imorgon, en sån där som inte kan hålla takten...
Apropå A-K.. Hon och jag har ett litet musikprojekt rullande!
Vi skulle behöva lite hjälp..
Är det någon som kan tänkas ha en instrumental eller karaokeversion av Pink´s låt "Cuz I Can"? Om någon har det - kontakta mig!!!

Bokade upp en tid med Stina-Kari idag också!
Nästa torsdag ska jag sjunga sjunga sjunga!
:-)

Nu ska jag återgå till att jobba jobba jobba...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: