luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kaos?

Kategori: My life..

Snabbis idag.

Cykelpass efter jobbet, lagom jobbigt, jag har fått bättre kondis!
Funderar på att försöka komma iväg på aerobicsen kl 17 imorgon, skulle behöva det i ryggen inför nästa helg (Audition FAME). Vi får se hur morgondagen blir..
Det finns en viss risk för lite kaos på jobbet..
Både Kjell och Rainer kommer tillbaka från semester och båda har en del att ta tag i, dessutom behöver jag kalkyler inför morgondagens och helgens visningar, jag behöver texter till annonser och jag behöver gå igenom grejer med dem. Vi får väl se hur det går!? Men jag fruktar inte, det är ju ändå fredag imorgon!

Tillbaka till Efterlyst!
Hitta Engla!
*my heart bleeds for you*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: