luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Little Miss Bad Hairday

Kategori: My life..

Apu!
Idag har jag återigen gjort skäl för min lön.. mycket nu!
Vi har 5 stora visningar i helgen och jag kommer förmodligen drömma om visningsmappar i natt... Jag ska faktiskt jobba också, följer med Kjell på de två visningarna han har imorgon. Detta innebär att jag inte hinner träna imorgon heller... synd, men jag får tänka att det är uppladdning inför audition!

Apropå det så måste jag öva sång nu..
Jag vill verkligen få in och ha nytta av allt bra som jag lärt mig!
Jag vill (och ska) känna mig nöjd efter audition!

Nåt kul!
Jag har köpt en spojlans ny våg!
Passade på att köpa en värstingvåg när ICA hade 150 kr i rabatt!
Så nu har jag mätt ut fett- vatten- och muskelprocent!! Det var kul!
Betydligt bättre resultat nu än på BodyAge-testet för lite mer än ett år sen..
fast vattenprocenten är fortfarande oroväckande låg (42%, bör vara över 50%).
Och den här vågen visade mindre än va den gamla gör, så det va ju trevligt!
En lyckovåg! Nu kommer A-K att springa här i tid och otid! ;-)
Roligt med nytt!

Och för att binda ihop nytt och nytt så ska jag snart få en ny hårfärg!
Har köpt en färg som jag tänker lägga i utväxten och sen dra ut över resten av håret och hoppas att det blir bra.. Har ringt och haft rådfrågning med Emma så.. Så snart kanske jag inte ser fläckvis flintis ut längre! :-)

För övrigt händer inte så mycket mer den här helgen, ska försöka:
Städa (jajjamänsan, en vana ska det bli!)
Färga håret
Öva sång
Jobba
Göra en skitbra audition
(jag vill jag vill!!)

Ha en trevlig kväll ute i stugorna!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Å, hoppas det gick bra. det är jag säker på. du är grym! fan, det hade vart kul. men, men. kraaaam

    2008-04-19 | 16:53:30
    Bloggadress: http://emmaheden.bloggspace.se

Kommentera inlägget här: