luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Mr?

Kategori: My life..

Ännu en dag till ända.

Idag har jag tryckt in en massa information i min hjärna..
Det är ju inte EN grej att hålla reda på nu när bossarna åker på semster en vecka, framförallt inte när min närmaste boss är uppe i varv och talar lite osammanhängande om saker som måste kommas ihåg.. Han är för go - men ibland är han lite disträ..
På em kom det iaf in ett lammkött från posten med ett stort paket till mig!
Det var våra stengodsmuggar som äntligen kommit!
Jag rensade bort alla udda-muggar ur skåpet, torkade och städade ihop innan jag ställde upp de nya fina (och - ja - nydiskade) muggarna på hyllan!
Det blev så bra så!

Var och pumpade efter jobbet.
Efter passet skulle jag lägga tillbaka vikterna och kom dit samtidigt som Ullis som håller passet (en sån där kvinna med en massa muskler som jobbar som dietist eller nåt liknande), DÅ!!... Då stannade hon mig och berömde mig för min fina teknik!! Hon sa att hon inte hade hade nåt att säga om nåt! :-) Sånt är kul!

När jag kom hem blev det en middag från frysen - fisksoppan som jag gjorde förut (GI), med hemmagjord aioli!! Sååå gott! Så nu lär jag stinka vitlök imorgon på jobbet, men det bjuder jag på!
Efter jobbet imorgon ska jag och A-K iväg på Hårdrocksspinning!
Hoppas och tror det blir rätt kul! Det är mycket roligare att trampa till hårdrock än nåt jäkla fjolligt eurodisco! Måste bara komma ihåg (Åh nej ännu en grej!!) att ringa och boka plats på fm, för det kan nog bli fullt!

Oj! Höll på att glömma!
Jag har en lunchdejt på måndag...
Och så har jag bokat in massage på tisdag,
fast den informationen försvann väl i jämförelse!?
Ha ha ha!

Och som av en händelse kom - av de ca 1000 låtar jag har på shuffle - min själv-pepp-låt nummer ett! Jump med Madonna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: