luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

RIP Engla och Pernilla

Kategori: My life..

Fick precis reda på att man har hittat Engla.. och att han även har erkänt mordet på Pernilla i Falun för 8 år sen. Jävla idiot!!! Och jävla poliser som inte kollat upp det tipset, då hade iaf Engla vart i livet idag!
Mina tankar går till deras familjer som nu inte längre behöver leva i ovisshet,
men de har inte heller någon dotter att stoppa om på kvällarna.
Hur kan man göra nåt sånt här?
Hur kan han ha klarat sig undan polisen i alla dessa år??
Varför kollade man inte upp honom?
Brist på resurser..?

Snälla politiker, sätt in mer resurser till polisen.
Nästa gång kanske man kan få ett stop i tid?





Idag känns det verkligen som jag har fått en massa saker gjorda!

Började dagen med en ca 40 minuter lång stavpromenad som fick svetten att lacka.
Åt lite frukost och sen på nästa projekt; blomklippning och vattning. Mina blommor bugade sig för mig.. eller så var de enormt törstiga..?
Skurade toan, tvättstället, badkaret och golvbrunnen även denna helg,
till och med dammsugarn fick komma ut på en svängom!
Var iväg på releasen av nya BodyJam-passet - skitkul som vanligt,
varför går jag inte oftare på det??
Var till Maxi för lite kompletteringar.
Åt lite, tog ett bad, here I am..

Veckan som gått (from förra helgen) har jag:
Bäddat sängen varje dag!
Ja mamma, du läste rätt!
Druckit the nästan alla morgnar och ibland på kvällen också.
Dammsugit, skurat och städat två gånger!
Är det inte alldeles underbart otänkbart?
Men det är sant!
Det sägs att man ska göra något ett visst antal gånger för att göra det till en vana.. Jag tror att det var typ 20 gånger eller nåt liknande..
Då är jag ju på god väg! :-D

Träningen räknar jag inte med eftersom den redan känns som en god vana.
Jag har tränat fem dagar from förra söndagen, så det får godkänt!

Nej, enough.
Tappade motivationen.
Ska gå och försöka få mig en klarare bild av vad som egentligen har hänt.
RIP Engla och pernilla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: