luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Säng säng säng, sova sova sova, säng säng säng

Kategori: My life..

Det här börjar bli en ful ovana..
Jag måste bli bättre på att lägga mig i tid!

Har varit hos grannen på kvällsmat idag. Pannkaka. Mums filibaba!
Det fanns många olika tillbehör; keso, färska jorgubbar, vispad grädde, blåbär- och jordgubbssylt (utan socker). Fick säkert i mig 5 pannkakor! ha ha
Men så har jag vart duktig flicka och tränat idag med, först 50 minuter hårdrocksspinning, sen magstyrka och stretching på egen hand!

Full fart på jobbet, jag har suttit med annonserna större delen av dagen, vi har en hel sida själva i nästa veckas annons...Det är en del pyssel! Fast kul pyssel! Imorgon blir det ännu mer pyssel - med bildredigering tillsammans med kunder etc. Men det är alltid kul (fast lite läskigt) med mer ansvar!

Jag är rädd att jag måste sluta nu, ska ju upp imorgon!
Men innan jag får sov så måste jag hänga tvätten som ligger i tvättmaskinen och väntar på mig.. Boooooring!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: