luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Släpp en tår för mina tår

Kategori: My life..

Äntligen fredag! Jag är så trött!

Det blev inte något kaos idag iaf - thank god!
Dagen har flutit på och jag har fått en hel del gjort.
Det flöt tom så bra at jag kunde smita 20 minuter tidigare för lite träning!

Var på en aerobicsklass som var helt okej faktiskt.
Men jag har ett problem..
"Långtån " och "ringtån" på min vänstra fot gör så ont ibland att jag har lust att gråta. Jag har fått för mig att tårna liksom domnar bort på något vis, och att det gör jävulskt ont. Första gången det blev så här var på konventet, då trodde jag att jag hade fått ett stort skavsår, men icke. Tar jag av mig strumpan så syns - ingenting! Inte nån blå nagel, inget skavsår, ingenting. Tån gör bara ont i vissa lägen.. Kan jag ha brutit den på hurt-häxans BodyAttack-pass? Svara nån som vet!! För det här är nåt nytt för mig, och det gör så in i helvetes ont så det känns nästan inte värt att träna!

image337

Åt en matlåda är jag kom hem.. fryser gör jag med..
Vill bara krypa ner i ett bad, men jag har inget badskum och ingen badolja. Visst funkar det väl med vanlig duschkräm och olivolja, men jag har nästan slut på duschkräm... Undrar om A-K har nåt badskum som hon lånar ut till en bättre behövande..? Om du läser.. Ring!

Känns lite synd om mig idag, fast det väl inte är det.
Eller jo, lite..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: