luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Smurfar överallt

Kategori: My life..

Smurf, spegel, kasta nyckeln i sjön...
Är det nån som kommer ihåg det uttrycket??
Smurf för att den man "bråkade" med inte skulle kunna säga nåt mer (för det låste liksom läpparna), spegel för att allt den andra sagt skulle studsa tillbaka på denne, och kasta nyckeln i sjön för att det inte skulle gå att ändra på nåt efteråt! ha ha ha..

Jag är inte galen..
Det var smurftema på Svea idag (instruktörerna var blåmålade/blåklädda och hade smurfluva) och när jag gick därifrån blev jag att tänka på just den där ramsan..

image341

Idag var träningen jobbigare än jobbigast!
Jag måste ha tagit ut mig totalt, för när jag kom hem så hamnade jag i paltkoma och blev urseg, trött och likgiltig! Fick tom huvudvärk som inte släpper..

Mycket på jobbet idag med..
Måste ju säga att det är roligt att ha mycket att göra och att jag gillar mitt jobb,
men nu börjar det bli riktigt mycket igen, och det är bara april än...
Hur ska det gå i sommar?
Den som lever får se..

Jag måste gå och lägga mig nu.. orkar knappt hålla ögonlocken uppe!
Nåt helt annat:
Är det någon som har nåt förslag på vad man kan hitta på i Valborg?
Jag är som vanligt ute och planerar i god tid! ;-)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Man kan gå en trevlig tipspromenad i vika med sina vänner och bekanta,, sen bara sitta o glo på nån brasa o ta en pill kalsner..

    2008-04-29 | 14:37:53

Kommentera inlägget här: