luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Som jag längtat!

Kategori: My life..

Fredag kväll och det spritter i benen... not!

Jag är helt slut efter veckan som gått!
Uppladdningen och förberedelsen inför audition, jobbandet förra helgen, första audition, heldags-kursen i måndags, slutaudition i tisdags, träning på onsdag, jobb till sen kväll torsdag.. och hela tiden fullt ös med massa jobb på arbetet! Behöver jag ens säga att det är skönt med helg?

Paola ringde igår och vi bestämde oss för att ses ikväll för att äta och kolla på FAME-filmen, vi skulle höras av men bestämde preliminärt 18:15.
Jag hade packat väskan för träning idag med, men insåg att jag inte skulle varken hinna eller orka med, så jag ringde Paola och sa att vi kunde mötas vid Maxi strax efter fem istället. Vi handlade grejer till en kycklingsallad, åkte hem till mig, gick en långsam och skön promenad runt "skrotgården" (ni som sett den vet vad jag menar), fixade mat och började glo på filmen medans vi åt.
Tyvärr fick Paola ont i magen så hon åkte hem rätt tidigt, men det var trevligt!

Imorgon har vi städdag i förreningen, så det blir ingen lång sovmorgon, men till nio kan jag då ligga! Till nio TÄNKER jag då ligga!
Sen är det ju pappas födelsedag, så jag ska åka till mockis för lite uppvaktande och sen vidare till Tällberg för lite mat och underhållning i form av "Från knätofs till Broadway" (tror jag det heter)! Det ska bli skoj! Har aldrig vart på det innan..

Nu ska jag spela zookeeper tills ögonlocken åker ner som trasiga rullgardiner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: