luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Söndag igen

Kategori: My life..

Det var jättetrevligt igår!
Först åkte jag hem till mockis och åt tårta (papsen blev ju 53), sen åkte vi vidare hem till min farbror och fru i Gagnef. Dit kom även Kjell och Elisabet  och vi värmde upp med ett glas rött! Åkte vidare mot Tällberg och Klockargården för lite mat och underhållning i form av "Knätofs". Det var riktigt trevligt, maten var god och underhållningen höll en bra klass och sällskapet var på topp!
Kan rekommenderas om man vill ha en trevlig kväll!

Träffade på en massa gamla "kändisar" som jag pratade med, bl.a. Pigge och Eva (Hesselman) som jag gjorde "Cykelakuten" på Grand i Falun med för en herrans massa år sen (2000)! Det var kul! Kanske de kan ha mig i åtanke om de behöver nån till någon uppsättning nån gång! :-)

Trodde nog att jag skulle va lite seg i kolan idag efter vinet igår, men jag mår prima! Vi har vart ut och gått på fm (jag sov ju i mockis inatt), sen var vi iväg till golfbanan och jag slog tre hinkar med bollar... Det gick.. hyfsat! Ska ju iväg nästa helg på en "damdag" och borsta av lite mer damm, sen blir jag farlig! ;-)

Sitter och väntar på att maten ska bli färdig (ja-lyx) och sen ska jag dra mig hemåt. Tänkte försöka hinna till Jammen kl 17, men annars kanske jag går på pumpen lite senare istället, då får jag dessutom sällis av Loppa eftersom jag råkar veta att hon ska dit..

So long!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: