luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Vår i luften

Kategori: My life..

Våren är här!!

Gatorna sopas, uteserveringar öppnar, vinterkläder läggs undan, fåglar kvittrar, utemöbler kommer fram, folk på gatan ler och cykelställen börjar bli fulla igen...
Välkommen våren!

Idag shoppade jag på lunchen igen..
Skulle bara lite oskyldigt och helt utan andra uppsåt ta en sväng ute i solskenet, när Säfsjögårdens Hemslöjd slog sin gripande klo runt mig och tvingade mig in i butiken... Jag försökte stå emot in i det sista, men icke, klon var för stark! Den tvingade mig att köpa två fina skålar (som kommer passa jättebra i mitt vardagsrum) och ett nyckelskåp (som kommer passa jättebra i min hall)..

Det blev ingen träning idag..
Hade packat väskan för spinning, men Kjell behövde hjälp med en kvällsvisning så jag ändrade mina planer. I sånna lägen är det ju tur man inte har nån familj som väntar på en.. Träna kan jag göra imorgon istället! Får hoppas det syns i lönekuvertet sen bara.. 
Ge och ta! :-)

Fredag imorgon, skööönt!
Den här helgen tänker jag sova lite mer än förra!
Fast vi har städdag med föreningen på lördag och sen ska vi på "Knätofs" på kvällen, så det är väl söndagsmorgonen jag får sova bort!

Snart läggdags - härligt -  är supertrött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: