luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Vårstädning

Kategori: My life..

Jag har vart ute och plockat fram en massa krukor, sett upptagen ut, dukat fram för korvgrillning, sett upptagen ut, hämtat kompostpåsar, sett upptagen ut, flyttat flera krukor och.. nu är jag här...
Det roliga med de här städdagarna är ju att träffa grannar som man aldrig träffat förut och att, som jag tror mig sagt tidigare, varenda ursäkt till man går ut och tar i tills de blir blåa, mest för att visa hur duktiga de är.. ha ha.. Sen går de hem och pillar navelludd med den andra handen i skrevet! Jag hatar inte karlar, men ibland tycker jag om att göra mig lustig på deras bekostnad!

Ska ta och hänga lite tvätt här, laga mat och sen packa för avfärd mot Mockis!
Blir nog att jag sover kvar där i natt, så jag tänkte jag skulle ta med golfbagen och slå lite i Rista imorgon om det är fint väder! Kul! :-)

Tillbaka till jobbandet!
Hard Work

Kommentarer


Kommentera inlägget här: