luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Det blir ett hårt jobb!

Kategori: My life..

Nu är vi i full gång med FAME-repetitionerna!
I fredags körde vi ett tre timmars-pass med sångteknik, superbra för de nya, men också för en annan som behöver repetera ibland!
Vi sjöng lite grann med, men ingen instudering då.
Igår började vi däremot repa på riktigt!
Vi satte hela öppningsscenen (scen 1) med placeringar och viss dans.
Den scenen är ju 13 minuter lång och det är rätt mycket dans i den
så vi jobbade verkligen på bra! Jag tror jag har rätt bra koll på vad jag ska
göra, nu ska det bara "befästas"...

Efter repet åkte vi till Carin i Leksand. Hon och hennes sambo bodde i ett jättefint hus i Grytnäs, precis vid Siljan!! Först åt hela gänget pizza eller annat medhavt, sen badades det i Siljan (för att salt-rensa våra svettiga kroppar) och sen kröp vi ner i tunnan med 40-gradigt vatten.. Skönt!! Så nu har jag badat 4 gånger utomhus den här sommarn! Det var dessutom inte mer än 16 grader i Siljan!!
Sen satt vi vid ett långbord och myste med gitarr och allsång!
 Verkligen en supertrevlig kväll!
Hoppas att jag kan komma över några bilder från Paolas kamera sen
så ni får se hur mysigt vi hade det!


Låg tills klockan var halv elva idag..
Tror på nåt vis att min kropp kanske behövde det?
Tänker ta nån timme här hemma snart och gå igenom hela dansen, jag är ju musikalfri idag så nåt lär jag ju göra! Fast jag är lite golfsugen med..
Och så är det ju pump vid sextiden med!
Ska ringa Mockis och se vad som händer..

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Kul att höra att första repetitionen gick bra! Ska bli kul att se er sen när det blir dags i Lindberghallen. Kram

    2008-08-10 | 22:59:44
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Anna Göransson säger:

    Åhhhh vad skoj med Fame, längtar som en tok!! Ska bli himla skoj att se dig på scen igen oxå. När ska den gå av stapeln?

    Kram

    2008-08-11 | 21:16:00

Kommentera inlägget här: