luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ha ha ha!

Kategori: My life..

Fy fan vilken rolig kväll jag har haft!
Personalfest á la skratt och vin (och sång)!

  
Petter och Helena, jag och Carolina, Rainer
  
Anna H och Carolina, Rainer och Kjell, Mr Brandman/Trubadur
  
Jag och Anna J, Elisabeth och Kjell, Mams och Paps
  
Jonas och Petter, Rainer, Anna H, Carolina och jag
  
Grogg, Mr Brandman/Trubadur, jag

Skulle tro att det kommer fler bilder från den här festen..
Måste gå och nanna nu om jag ska orka musikala 10-17 lördag och söndag!
Det blir nog till att ta cykeln in till stan imorgon är jag rädd..

You gotta fight for your right to paaaarty!

Kommentarer

  • mams säger:

    Visst var det en trevlig kväll!

    2008-08-30 | 15:48:25

Kommentera inlägget här: