luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Rep, tårta och storhandling

Kategori: My life..

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade ååååår!!
Grattis lillebror på 22-årsdagen!

Musikalrep hela dagen idag också!
Nu har vi kommit igenom hela musikalen, satt placeringar och danser,
så nu är det förankring och finslipning som gäller!
Sången ska på också, men det är då mitt minsta problem iaf..

Vi är ett riktigt bra gäng!
Lite halvcrazy allihopa tror jag faktiskt..
Paola och Simon springer runt som paparazzis varenda lediga stund, eller rättare sagt, Paola hoppar fram med sin gipsade fot..
Hon har fått en rullstol som vi använder i den mån det går också..
Idag använde vi den som packåsna..


Jag och handikapp-Paola! hehe

När man har brutit foten så FÅR man köra med folk..
Vad sägs om:
"Du.. min rullstol står där borta.. hämtar du den?"
"Hämta min tröja, den ligger på scenen"
"Kan du komma hit med kameran?"
""Jag har faktiskt brutit foten, kan du hämta..."
Vill tillägga att detta nu tas upp med en hjärtlig ton! Tro inget annat!
Vi har skrattat åt det - Paola och jag!
Passa på medans du har nåt att skylla på liksom! ;-)

Efter repet åkte jag till Mockis och åt Flygande Jakob och tårta!
Det satt finfint i kistan, men från och med imorgon ska jag ta det lugnt med
sockret igen, märker direkt när jag har "slarvat"!
Har tänkt hålla mig relativt lugn med alkoholen fram tills premiärfesten också!
Med undantag för den 19/9 då det blir SF-golf med traditionsenlig fest!
Kanske blir fler undantag, men inget planerat än så vitt jag vet..

Fyllde på skafferi och kylskåp efter en timslång tur inne på maxi ikväll..
Handlade för över tusen spänn med självscanning, så jag fick en
hundring i rabatt.. Hade liksom samlat på mig en lång lista med varor!

Dags för lite välbehövd skönhetssömn!
Natti natti!

Kommentarer

  • Paola säger:

    hahah, ja änt bitter! har faktiskt lagt in detta fina kort i min blogg också!!=) det är ju et aktuellt kort om man säger så! =)

    2008-08-31 | 23:05:09
    Bloggadress: http://paolaryttar.blogspot.com
  • Anna Andersson säger:

    Har ni redan gått igenom hela musikalen? Inte illa!!! Kul att det verkar gå bra i alla fall. Väntar med spänning på att biljetterna ska släppas! Kram

    2008-08-31 | 23:37:10
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: