luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Men ååååå

Kategori: My life..

Fy fan..

Jag borde ha insett att den här dagen skulle bli jävlig redan när jag
försov mig en timme i morse.
Jag fick göra allting i dubbla tempot och hann i tid till jobbet (var tom först på plats), men en dålig grund ger sällan ett bra resultat..

Till skillnad mot gårdagen så hade jag en hel del att göra på jobbet idag.
När klockan hunnit bli halv sex kom jag äntligen därifrån.
Hade planerat en springtur och sen dansrep i köket, blev lite lättad när jag såg att det ösregnade på eftermiddagen, men vad händer..?
Jovisst, nu skiner solen och jag sitter här inne och surar, osprungen och hungrig.
Hade planerat göra fläskfilé med shitakesvamp idag.
Sen upptäcker jag att just det receptet finns i just den boken jag lånat ut och går fan inte att få tag på någon annanstans heller...
Är trött för en hel lestaudianfamilj. Och hungrig. Och sur.

Cheer me up!! Please!!



Och nu börjar datorjäveln krångla också!!
Men ååååå!!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tänk på mrgondagen så känns det bättre

    2008-08-14 | 19:49:20
  • Loppa säger:

    Känner mig skyldig...f´låt!

    Men jag gjorde ett försök att skicka den med grannen....

    2008-08-15 | 22:00:56

Kommentera inlägget här: