luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Raaaaap!

Kategori: My life..

Nu har jag då tvärsyndat!!

Efter jobbet åkte jag iväg till dansstudion i Gagnef och övade danser.
Det gick rätt bra, jag mig veta vad jag ska göra nu iaf! :-)
Vilket härligt gäng vi är förresten! Jättegulliga och goa människor!
Så glad att jag får va med om detta!
Hann dessvärre inte äta någon middag innan jag åkte, bara en tomat..
När jag åkte därifrån skrek magen efter mat och jag var tvungen att tänka över vad jag hade hemma, kom fram till att jag måste åka via Maxi..
Och när jag kom ut därifrån var jag så hungrig så det fick bära eller brista..
Mot Tunhuken!!!!

Nu sitter jag här - proppmätt och lätt illamående - efter en 90-grams hamburgermeny med räksallad.. Dumt kanske, men fasiken så gött det var!
En gång är ingen gång (två är lika med noll) *hihi*
Får ta i extra mycket imorgon när jag ska boxas med Loppa!

Nu ska jag surfa runt ett tag, sen är det redan läggdags.
Måste ju vara pigg imorgon när de börjar renovera på kontoret!
Hoppas på många snyggingar i arbetarkläder!!!
*come to mama*

Bye!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Man FÅR synda ibland. Tänk vad tråkigt det vore annars ;)

    2008-08-18 | 22:30:43
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Anna G säger:

    Mmmmm... arbetande män i blåbyxor går inte av för hackor ;) Håller med Anna oxå, man FÅR synda! Faktum är att man alltid är värd att synda (det går alltid att hitta på en anledning) :D

    Kram

    2008-08-19 | 06:33:31

Kommentera inlägget här: