luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra)

Kategori: My life..

Fy fan vilken rolig bok!
Nu måste jag se filmen!!
Ja - ni trodde väl inte rubriken handlade om mig??

Idag har det varit riktigt lugnt på jobbet. Det blir ju rätt segt!
Det är väl sånna här dagar man ska tänka på när man sen har jobb upp till öronen.. Dagarna går ju betydligt fortare om man har något för sig!
Var och pumpade efter jobbet och när jag kom ut från Svea såg jag att de smällt upp en scen på torget, sen såg jag en massa folk i "Pink Ladies"-jackor..
Jag förstod att det måste vara dags för ett litet uppträdande för Greasearna!
Det är nostalgidagar, så det passade väl bra!
Gick fram och pratade lite med Maria och Vedran (som spelade med mig i A Slice of Saturday Night), sen stod jag kvar när de soundcheckade!
Kul att höra, jag har ju varken hört eller sett något av ensemblen tidigare!
Vi ska dra ihop ett gäng från Fame och gå och titta på dem i höst!
Ska bli spännande!


Maria och Vedran i Grease

När jag kom hem slängde jag ihop en chevrélasagne som blev en riktigt
sen middag, men oj så god den blev!

Dags för en dusch innan lite närsurfning och säng!

Kommentarer

  • calvin säger:

    Vad glada både jag och Maria var över att se dig igen! :)



    Kramis

    2008-08-14 | 12:25:09
    Bloggadress: http://calvinbozic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: