luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fyra strikes och två maskiner tvätt

Kategori: My life..

Det blev bowling på tre idag..
Lite tråkigt att vi inte blev fyra, men jag gråter inte över spilld mjölk!
Det blir fler gånger!
Jag sopade iaf golvet med Aspamora, och Lego fick också svettas ett tag,
men han var lite för bra..
Till skillnad mot annars så lyckades jag med hela fyra strikes!!

Gick in en vända till A-K när jag kom hem.
Hon är wild & crazy den damen! Så busig! :-)
Fick även känna på och provspela hennes nya gitarr!
Tänk att hon av alla människor tänkt lära sig spela..
Kanske har hittat min blivande gitarrist nu??

Imorgon, mina damer och herrar, imorgon händer det grejer!
Ja jag vet att jag nämnt det förut, men...
FAME!!! I wanna live forever, I wanna learn how to fly - HIGH!!
Imorgon kör vi äntligen igång!
Fasiken va kul det ska bli!
Jag är nästan rädd att jag har för höga förväntningar och blir besviken,
så laddad som jag är.. Som en Duracell-kanin med helt nya batterier!
Har tvättat två fulla maskiner med mest träningskläder idag,
nu ska det minsann svettas!!


Fame - TV-showen

Förutom detta (som är ungefär och nästan det enda jag tänker på just nu) så kommer det bli mer action imorgon.. Vi ska tydligen byte "plattform" på jobbet.. Dvs att vi kommer inte att kunna arbeta i datorprogrammen imorgon, vi kommer inte ens att kunna kolla mail.. Undrar vad vi ska sysselsätta oss med istället? Förmodligen uppdrag rensning..
Vi ska ju totalrenovera kontoret om ett par veckor, så det kan ju behövas slängas en del skit innan..

Tråkig middag idag, ägg- och tonfiskröra med majonnäs och kryddor.
Mår faktiskt lite illa nu, kan iofs vara av allt vatten som skvimpar i magen med..
Men min GI á la Hitler-vecka (4 dar) har gett resultat - det är jag 100% säker på!

Nu - hänga tvätt och sova!

Puss på er alla underbara!

Kommentarer

  • mjooor säger:

    Hoppas du får tid att sopa banan med oss (främst mig) någon gång i bowling alltså.

    Jag har iaf fått iväg klotet bakåt! Gör om det om du kan!

    2008-08-07 | 23:49:47
  • pappa säger:

    Ställer gärna upp någon dag/kväll. Säg bara till!

    Problemet är att man inte får slå sina barn! / Pappa

    2008-08-07 | 23:53:27
  • Anna Andersson säger:

    Jag har lyckats med konsten att studsa (!) klotet när det var bowlingdags. Föredetta handbollsspelare som man är...det är väl gamla takter som sitter i ;)

    Hoppas att musikalandet lever upp till förväntningarna. Kam

    2008-08-08 | 21:31:32
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: