luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dags för lite raj raj!

Kategori: My life..

"Er hand min pilgrim må ert tal förtrycka, den gör sin andakt utan vank och brist,
en pilgrims hand får helgons händer tryckta,
palmbärar kyss är kyss med kvist mot kvist."

Tänk att denna fras ska va så himla svår att lära sig utantill?

Idag har vi varit på Moskogen i Leksand och firat mormor som fyller 81 år!
Gratulerar!!!
Det slank ner en massa god mat och hela två tårtbitar i min kurrande mage!
Grädde -  det är väl bra om man ska dricka drinkar va?
Säger bara pang!
Ska snart slänga på mig partyblåsan och skaka liv i kräftorna som ligger i kylskåpet och väntar! Jag är på ett bra kräftfest-humör!
Har tagit med mig en halv flaska Jägermeister (jag tänker inte dricka allt själv..), fyra redbull (japp - bullhuntertime!) och en flaska vitt!
Det borde nog räcka och bli över!
Hade tänkt att jag skulle kunna ta mig hem ikväll också.
På fötter alltså...
Mina nymasserade fötter.. 
Om jag ler snällt och vickar lite på tårna är min mor ibland oerhört lättlurad.. hehe

Är rädd att jag har lite för höga förväntningar på saker och ting,
jag ska försöka släppa dessa och bara ha en rolig kväll..
...Men...
OM ni skulle ha en tumme över så kan vi väl hålla den och tänka på mig?
Kanske är det ikväll det händer..?
Eller hur gick den slogan?
Plötsligt händer det..

Kom på en grej som jag sagt jag skulle skriva om, men glömt bort.
Det var mammas nya tandpetare..
Hon är så stolt över dem så hon visar dem för alla och skryter över dem.
Du hittar dem på Coop och de heter något så lämpligt som Dental.
De är gjorda i plast och kan användas på båda sidorna, den ena sidan använder du som en vanlig tandpetare och den andra sidan har som en liten krok som du kan peta bort saker och krafsa med..
Dental - the best the teeth can get!
Nöjd med den reklamen mor?

Lite om gårdagen..
Loppa och jag gick på After Worken på S1 igår!
Det var mucho trevligt! (bildbevis kommer)
Vi åt tacobuffé, drack ett glas rött och snackade en massa..
Lite skvaller, lite framtidskul, lite allt möjligt.
Fick iaf höra om några olika manstyper..
Påsmannen, strumpmannen och sopsäcksmannen!
Ha ha ha ha!! Jag säger då det..
Vi gick vidare på Arn - och den har jag ju redan skrivit vad jag tyckte om..
Mycket sevärd!

Dags för en snabbservice av mig själv innan jag åker!
Tjingeling!

Glöm inte tummen!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: