luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fina fisken

Kategori: My life..

Gokväll!

Jag trodde inte jag skulle känna av gårdagens promenad idag,
men attans va stel jag var under förmiddagen!
Undrar om A-K också var lite stel..? Hoppas.. ;-)
Hon har förresten åkt på blixtvisit till Norge..
Oj oj oj va hon ska le när hon kommer hem igen..!
*mohaha*

Idag på lunchen åkte jag iväg till kupolen en sväng.
Hade sett att de sålde "min" mascara på H&M riktigt billigt!
Tror dessutom att de hade felmärkt den så den blev ännu billigare.. Oups!
Kollade efter nån ny top när jag ändå var där, men kom tillbaka efter lunchen med
endast en mascara och en deo.. Inte så illa ändå!
Efter jobbet sprang jag in på Lindex på stan och hittade en urfin skjorta
som jag måste prova och ev köpa imorgon på lunchen!!

Tränade pump idag... Satan så jobbigt det var!
Har ju knappt ätit kolhydrater på tre dar nu, känner att orken tar slut fortare..
Men det kan det ju va värt för att komma i musikalform!
Vägning OCH musikal på fredag!!
Har iaf en känsla av att mina extra semesterkilon ska va borta då.

Åkte förbi Maxi på vägen hem också..
Kylskåpet fullkomligt ekade när jag letade efter frukost imorse!
Nu finns det lite "gött gött" där inne igen! :-)
Stekte laxfiléer och åt med sallad och en jättegod "hemmagjord" röra jag köpte.
Blev fina fisken!

Imorgon är det dags för bowling!!
Får se om vi blir 3 eller 4 eller kanske fler?
Kul ska det då bli iaf!!

Dags för tandborsten.. Natti!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Längesen jag läste din blogg, men nu har jag kommit ikapp lite!! Vad fin du blev på håret! Kul med musikalandet, ska försöka ta mig hem och se på det sen, kommer inte ihåg när premiären var.. Och så är du duktig som säger godnatt till bloggandet vid 22. (klockan är nu 00.30 och jag har försökt säga godnatt länge..) Kul att se att du verkar må bra!

    2008-08-07 | 00:31:19
    Bloggadress: http://saralu.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Glömde en stoor kram också!:)

    2008-08-07 | 00:32:34
    Bloggadress: http://saralu.blogg.se/
  • Nicke Nyfiken säger:

    Med vilka ska du bowla?

    2008-08-07 | 09:58:08
  • a säger:

    fler som ska bowla ikväll ! ;)

    2008-08-07 | 17:06:36

Kommentera inlägget här: