luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Uppa innan tuppa

Kategori: My life..

Idag behöver jag inte ens bekymra mig med att slå på teven..
Fy fan va mycket skit de visar!

Pallrade mig upp redan vid femtiden i morse.
Njae.. några snoozningar blev det ju innan jag kom upp, men, men..
Var på jobbet klockan sju - dötrött och törstig efter kaffe!
Men det var faktiskt värt det!
Så himla skönt att sluta en timme tidigare!!
När klockan var sex hade jag tränat pump, varit och handlat OCH kommit hem!
Lyx!!

Har lagat god middag idag med!
Och nej, jag har inte tänk skriva en kokbok, men jag tycker det är kul att visa upp vad jag lagar och stoppar i mig. Det känns lite lyxigare att äta när det är snyggt upplagt också! Det enda som är jobbigt är att vänta med att börja äta tills jag knäppt kortet.. he he


Squashpaj med chèvre, parmaskinka och grönsallad

Nu är det iaf klart att det blir kräftfest i Mockis på lördag!
Ska bli riktigt kul!!
Imorgon blir det också kul - jag och Loppa ska gå på after worken på S1
och äta buffé, sen ska vi gå vidare på premiären av Arn!!
Så snart kommer jag va sådär löjligt förtjust i riddare igen..

Har hunnit tvätta en maskin tvätt idag med..
Dags att hänga strax - detta innebär att jag måste vika tvätten sen igår..
Dryyygt!

Ska gå och göra matlådor av resterna nu innan jag glömmer bort det.
Det har faktiskt hänt att jag kommit upp på morgonen och sett att jag
glömt mat framme på diskbänken - inte bra!

PS. Pratade en sväng med Magda idag.
Hon var på genrepet av Grease igår och hon gillade det!
Hade tydligen skrattat sig dubbelvikt åt Eugene.. Han var visst lite hes igår..
Ska bli kul å se sen!

Mot matlådor och tvätt!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Matlådor och tvätt...låter mycket som min vardag, uppa innan tuppa....låter mycket som din fars vardag ( och helgdag med).

    Så, kontentan blir att du iaf. inte är nån bortbyting...ifall nån trodde det.

    2008-08-22 | 13:58:30

Kommentera inlägget här: