luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kort snabbis

Kategori: My life..

Idag har det varit en riktig skitdag.. med några ljuspunkter!
Allt har krånglat, var tex utan datorer i tre timmar på jobbet..
Ingen dator = inte mycket jobb..
Golvläggarna OCH målaren har kommit till min hörna nu och det innebar vissa praktiska problem.. Det var nästan tur att Jonas var sjuk och Rainer slutade tidigare idag..
Men ett helt "nytt" kontor börjar ta form - under röran av saker!
Idag kom våra nya kollegor in och hälsade på också! :-)
Kan ju berätta, för er som inte vet, att vi öppnar ett kontor i Säter snart.
Ska bli spännande att se hur allt kommer att bli när vi OCH de är på plats!

Hade lite preliminära planer efter jobbet idag, men de blev uppskjutna tills imorgon.. Spännande spännande.. Fast jag hemlighåller det ett tag till!
Åkte istället och pumpade med Loppa..
Räknade ut att jag pumpat åtta gånger den här månaden.. + annat också..
Det har gett resultat!! Snart kommer jag ha armar som Karl-Alfred! ;)

Nu ska jag se slutet på en film som jag fastnat i, sen ska jag knoppa!
Igår gick jag och la mig vid tio.. Rekord!

Vinke vink!

Kommentarer

  • nyfiken säger:

    När går du och lägger dig imorgon...och är det med ett leende på läpparna? ( De övre alltså)

    2008-08-27 | 21:24:38

Kommentera inlägget här: