luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Helgen i bilder

Kategori: My life..

Idag ska jag mest bjuda på en massa bilder!

Vi börjar i kronologisk ordning!

 
Min favvokusin och jag på S1 i fredags..
(innan Arn-tårarna)

 
Mormor 81 år, firas på Moskogen i Leksand..
...då Loppa lyckades föreviga min sanna lycka med..


Japp! Tårtfrossa!

Följde proppmätt med hem till Mockis..
Där förevigades jag med...


...denna bamsing!!
Min generösa mor fick två squashar av denna kaliber av min morbror så
hon erbjöd mig den ena.. Tror jag fällde nån kommentar i stil med
"den här får jag då aldrig i mig", tolka det som ni vill.. he he
Förresten så glömde jag den i Mockis ändå.
Har då aldrig sett nåt liknande!?!

På kvällen vankades det kräftfest!

  
Maria och Jonas, värdinnan Karin (och kanske hjältinnan?), Aspen och jag

  
Lego, jag tar en tugga av Aspen (visst ser hon ut att ha tröttnat på mig vid det här laget?.. hehe) och cyklar glad i hågen hemåt i natten!

Igår blev inga foton tagna..
Idag däremot!


Min kusin och jag har tränat våra tungor gröna på combaten..


Eller var det ett släktdrag?

Ni får hålla till godo med det här idag!
Imorgon lägger jag på begäran ut receptet på fetaostbiffarna!

Kram på er godingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: