luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Mmm.. kladdkaka ..?!

Kategori: My life..

Något måste va helt galet..
Är det nästan inte lite FÖR bra?
Blev verkligen positivt överraskad!
Wohohoo!

Gick och la mig rätt tidigt även igår, så jag vaknade relativt utsövd i morse!
Som ett brev på posten så hade en finne ploppat upp under natten,
mitt på hakan också av alla jäkla ställen.. Tack!
Dagen flöt på i slowmotion tills det äntligen var dags att stänga butiken..

*****

Efteråt åkte jag hemåt, småleende..

Jag sitter just nu och funderar på om jag ska äta middag eller inte
- det var en rätt mäktig bit kladdkaka jag pressade i mig tidigare.
Blir nog bara lite Miso-soppa och ett ägg eller två..

För övrigt:
 1. A-K är på väg hemåt igen - bara för att fortsätta till Turkiet
för en veckas sol och bad.. Stackars stackars henne..
Jag tycker verkligen synd om henne och är inte alls avundsjuk!
2. Trubadurbyte på Slussbruden imorgon, vilket betyder brandvänligt!! :-)
3. Borde verkligen klippa ner och slänga en del blommor här hemma nu..
När passade de på att dö egentligen?
Finns många punkter att tillägga på den punkten men det känns överflödigt..

Dags att fixa "middagen"!

Kommentarer

  • mamsen säger:

    Vadå brandvänligt? Fattar ingenting.

    2008-08-28 | 22:04:50
  • Loppa säger:

    Jag fattar precis och väntar som vanligt på den ocensurerade versionen:-)

    2008-08-28 | 22:45:19
  • Anna Andersson säger:

    Gud vad alla åker utomlands nu... Men vi har tur som får stanna hemma i Sverige och inte behöver krångla med packning, passkontroller och solkräm ;)

    2008-08-28 | 23:18:07
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Anna G säger:

    Håller med Anna A, guuuud så jobbigt ;) För att inte tala om vad drygt med all solning och badning!! ;)

    2008-08-29 | 14:25:33

Kommentera inlägget här: