luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

För lite tid

Kategori: My life..

Redan när jag satte mig upp i sängen imorse bestämde jag mig för
att lämna träningskläderna hemma..
Efter fyra dagars träning och en rätt intensiv träningsvärk passar jag en dag!
Jag har massor med smågrejer jag skulle behöva greja med hemma..
Kanske jag kan börja kl 7 imorgon så jag hinner till pumpen 16:30?
Men så dök ett erbjudande upp...

Mötte Vedran (som är med i Grease) när jag var ut till bilen..
Han bjöd in mig till deras genrep ikväll..
Det vore riktigt kul! Jag har egentligen inte tid, alls faktiskt, men..
Får fundera på saken!

Jag vill hinna göra mina goda fetaostbiffar iaf.
Måste ju äta oavsett..

Tänk om dygnet kunde ha några extra timmar ibland!?

Kommentarer

  • mams säger:

    Gå på genrepet...man måste faktiskt prioritera ibland och då får du både återhämtning (i fåtöljen)

    och kulturell stimulans (förhoppningsvis) UTAN ansträngning.

    2008-08-20 | 18:37:25
  • Anna G säger:

    Jag håller med mor din, hoppas du har varit på genrep! Ska dit nästa fredag jag och jösses vad jag längtar. Hoppas du har varit där så jag får läsa om den han varit bra :)

    Kram

    2008-08-20 | 20:53:47

Kommentera inlägget här: