luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Po po pi do!

Kategori: My life..

Sov inte så bra inatt..

En natt full av konstiga drömmar.
Men efter uppstigning och en stor kopp morgonkaffe på jobbet så var det inte så farligt ändå.. Jag hade liksom fått en annan synvinkel på saker och ting!
Sen efter lunch - katching!!
På väldigt bra humör helt plötsligt!
Säger som Marilyn Monroe - Po po pi do!!

Åkte direkt hem efter jobbet idag, trots att jag skulle behöva handla..
Hade ingen lust bara.
Lagade fastfood á la GI bestående av thaigryta/soppa med skaldjur som jag bjöd världens bästa granne på, sen gick vi en specialpromenad runt broarna med diverse variation. Var ute i 1 timme och 20 minuter. Skönt!
Rensade både hjärna och själ..

Vi har redan onsdag imorgon, snart är det fredag = FAME!!!
Snart kör vi igång!! Laddad upp till tandrötterna!

Ska väl pumpa i vanlig ordning efter jobbet imorgon..
 Och på torsdag blir det bowling!! Ska bli kul!
Var längesen jag bowlade nu, men nåt ass ska man val kunna kicka!
Förklaring till paps -"kick some ass" är ett engelskt uttryck!

Favvokusin Loppa är back in town!! Härligt!
Får väl ta en liten testund med uppdateringar efter semestrarna nån dag!?
Kanske ses vi på svea imorgon?

Gud så trött jag är nu!
Man blir trött av att vara en arbetande kvinna.
Men inatt ska jag sova gott!
Och drömma sött!

Säger som jag tror man säger i finland:
Hali hali!

Kommentarer

  • Din stolta mamma säger:

    Tack för att du nästan alltid vinklar saker positivt. Tunga saker kastar du bakom dig och sen...nya friska tag.Fler borde ta efter.

    2008-08-05 | 22:53:16
  • Anna Andersson säger:

    Jag håller med din mamma. Du är så gott som alltid optimistisk och försöker se saker och ting för vad det är. Du är ett föredöme Anna, och en riktig glädjespridare :=) Hoppas att det känns bra att vara tillbaka på jobbet efter semestern! Krama

    2008-08-06 | 03:15:22
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: