luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hann inte

Kategori: My life..

Var aldrig på genrepet...
Det blev helt enkelt för snärjigt!
Ringde dock till Maria och önskade lycka till!
Jag ska ju dit och kolla med Fame-gänget sen, så jag ska ju se sen!

Sen jag kom hem har jag:
Lagat mat och ätit.
Tvättat och hängt tvätt.
Talat in samtliga mina repliker på minidisc så jag kan öva utan papper.
Bättrat på brännan.. (ja jag veeet att man inte ska sola solarium!)
Kollat lite på TV också..


Fetaostbiffar, brysselkål och tomater med rosépepparsås

Börjar jobba kl 7 imorgon, så nu är det läggdags!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Yummi....blev det någon matlåda över till mig åxå??

    2008-08-20 | 23:25:13
  • Mams säger:

    Har du tänkt marknadsföra nån ny kokbok...eller?

    Läckra matbilder.

    2008-08-21 | 19:34:43

Kommentera inlägget här: