luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Piggelin

Kategori: My life..

Söndag, dagen efter och jag mår... kalasbra!
Kräftfesten igår blev verkligen lyckad!
Inte alls bakis, lite seg bara och det är man ju jämt när man precis har gått upp.
Var duktig och bröt upp i precis rättan tid, låg hemma i sängen redan vid ettiden!
Vi var runt 25 pers, 1000 kräftor, 10 långa baguetter, 15 pajer (jävligt många iaf)
och en massa öl, vin och sprit!
Den enda som saknades var Mr Manlig.
Men lugn.. ni höll väl era tummar?
En andra (eller tredje, beroende hur man ser på det) kontakt är knuten!
...

Idag står musikalrep på schemat!
Ska inta en lätt frukost, sen är det väl dags för lunch snart..
Efter det åker jag till Djurås och övar och efter det åker jag hem
och efter det kanske jag åker och pumpar..
Vi får se om verkligheten hunnit kapp mig eller inte!


På begäran har jag knåpat ihop en ny lista över veckans händelser!

Veckans platta fall
Många var vi som sett fram emot Kallurs OS-final.
Hoppsan Kerstin, så det kan gå!

Veckans dåliga karaktär 
Magsäcken stod i åtta hörn efter en brakmåltid från Tunhuken.

Veckans lyckorus
Bilen gick igenom besiktningen - i år igen(!) - utan vare sig
munpladder eller ögonlocksfladder!

Veckans födelsedagsbarn
Barn och barn förresten..
Fyller man 81 är man kanske vuxen även om man inte har alla tänder?
Grattis mormor!

Veckans aj aj
Träningsvärk är alltid trevligt, men aj aj va ont det gjorde den här gången!

Veckans besvikelse
Mina arbetare i blåkläder visade sig ha passerat "bäst före"-datumet..

Veckans premiär
Arn, min Arn... och så blev tårkanalerna utrensade också..

Veckans party
Kräftor, skratt, sprit och dans - kan man begära mer?

Veckans telefonnummer
Det som numera är inlagt i min mobil.
...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Ser fram emot den ocensurerade versionen idag på pumpen:-)

    Kramkram

    2008-08-24 | 10:52:38
  • grannen säger:

    mmm jag med! ;)

    2008-08-24 | 20:09:35
  • Anna Andersson säger:

    Låter som det blev ett lyckat partaj!

    Du måste skicka över receptet på dina fetaostbiffar sedan. Låter supergott. Kram på dä

    2008-08-24 | 21:28:52
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: