luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Söndag igen

Kategori: My life..

Somnade gott till "In bed with Madonna" igår, utslagen av tre glas Bullhunter!
Vaknade vid halv nio, låg och drog mig till strax efter nio innan jag gick upp.
Det är så mysigt med morgnar man inte behöver ställa någon klocka och man inte behöver stressa upp eller tvingas upp av andra orsaker.
När jag vaknar är jag aldrig ensam i sängen..
Les Missars ligger och drar sig de med! Så vi brukar mysa lite innan vi går upp!

Gick upp, klädde mig och åt en tallrik med skivat äpple, lin- och loppfrön,
pumpakärnor och två småklippta torkade aprikoser.
Sen satte jag på mig mp3:an och vandrade iväg på promenad!
Gick förbi mormor som bjöd på kaffe och en pratstund innan jag fortsatte vidare.
När jag kom hem hade jag videosamtal med brorsan i thailand över MSN..
Åh va kul det var att se Molly igen!
Hon sprang runt och ropade "Anna, Anna, Anna!!" sprang fram och tittade i
kameran, skrattade och började ropa igen!
Kul att hon känner igen - och kommer ihåg - mig!

I kväll blir det rätt lugnt, ska åka iväg och pumpa vid sextiden, innan det tänkte
jag försöka röja upp lite här hemma.. Det går ju så fort att skita ner...

Mycket har hänt den här veckan..
Har summerat lite.. hehe

Veckans snesteg
Paolas stukade fot som visade sig vara bruten..

Veckans omedvetna felsägning
"Att lägga något i en mjölpåse"
Jobbigt att ta fram vinterjackan efter sommaren då.. he he
Vill tillägga att det inte var jag som sa det!

Veckans uppryckning
Slö, slapp och likgiltig tog jag tjuren vid hornen och fick tvätten tvättad,
rundan sprungen och dansstegen övade!

Veckans "puh"
När "elakingen" visade sig vara fel person.
Thank Good!

Veckans 50-åring
Superkvinnan Madonna som igår hamnade på döhalvan!

Veckans inspiration
Samma superkvinna, 50 år - still going strong, kanske tom going even better?

Veckans finger
Anna Skippers finger - som inte blivit bättre och ska opereras på måndag!

Veckans promenad
Medväga - Forshuvudet - Kvarnsveden - Bullerforssen - Medväga
Blev strax över milen!

Veckans tack
Till brorsan som kollade min bil inför tisdagens besiktning,
trots att jag stressad ringde och väckte honom!


Dags för veckans operation uppröjning...

Kommentarer

  • mamsen säger:

    Snart kan du tillägga veckans homestyling också.

    2008-08-17 | 17:14:54
  • Anna Andersson säger:

    Hur gick helgens musikalande då? Hoppas bra...

    Att dra sig på morgnarna är en lyx. Det är precis vad jag ska göra på min långledighet :=) Kram

    2008-08-17 | 23:13:19
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Anna Andersson säger:

    Hur gick helgens musikalande då? Hoppas bra...

    Att dra sig på morgnarna är en lyx. Det är precis vad jag ska göra på min långledighet :=) Kram

    2008-08-17 | 23:20:04
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Anna G säger:

    Jösses vad impad jag är av dig som kom på så många veckans!! Skoj skoj, så fortsätt med det :)



    Kram

    2008-08-18 | 21:26:49

Kommentera inlägget här: