luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Well done!

Kategori: My life..

Första arbetsdagen avklarad och det med bravur!
Carolina hade skött sig exemplariskt!
Så himla skönt att inte komma tillbaka till ett jordskalv!
Well done! :-)

Efter jobbet var jag och spinnade mig dösvettig och efter det åkte jag hem och lagade mat.. En ganska vanlig dag i mitt liv numera..
Inget extraordinärt utöver det..

Eller jo kanske.
Men det avvaktar vi med att avgöra.

Och så har jag bokat en besiktningstid för bilen..

Hoppas att jag orkar skriva mer imorgon, jag skyller på att det är måndag!

G'night!

Kommentarer

  • Nyfiken säger:

    Det är fult att lägga ut nyfikenhetskittlare utan att ge svar!

    2008-08-05 | 17:08:57
  • Loppa säger:

    Näääää, hur ska jag nu kunna sova inatt...med den cliffhangern?

    Jag är i stan igen, by the way:-)

    Kram på sig...

    2008-08-05 | 20:43:16

Kommentera inlägget här: