luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Booooring!

Kategori: My life..

Typiskt mig att vara alldeles för ivrig!
Nu har jag kommit på att jag nog vill ha den enda "färdiga" väggen i capuccinofärg.. Jag har färg, men jag har bara en roller..
Vill inte börja med den bruna!
Sen skulle jag nog behöva en grundfärg till mina vitrinskåp.
Undra om det går att måla dem med lackfärgen jag köpte till listerna förut?
Oj oj.. det här blir visst ett projekt..
Antar att det bara är att se glad ut och fortsätta spackla och maskera..
Booooring!



Finns det inte folk som gör sånt här mot betalning?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hur mycket betalar du???

    2008-12-30 | 19:03:59
  • BassE säger:

    jag kan BETALA för att få umgås med dig! (:

    2008-12-30 | 19:29:11
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/
  • mams säger:

    Hittar du någon, så skicka hit den sen, vi har tapetsering som ska utföras!

    2008-12-30 | 23:17:31
  • Johan säger:

    Klart det gör, fast nu har ju jag "turen" att få hjälpa dig gratis!! ler

    2008-12-30 | 23:44:03
  • Anna Andersson säger:

    Det är bara att hojta till om du behöver ha hjälp med renoveringen. Jag tycker att det är skoj...och så är jag gratis också :)

    2008-12-31 | 17:24:33
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: