luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Det är bara film..

Kategori: My life..

Det är bara film Anna...
Fy fan så jäkla hemskt, fyfan!
Rödgråten, aj aj..
Jag har sett Wallanderfilmen "Hemligheten".

Åkte en impulsvända till Ikea med A-K idag!
Jag har kollat ut de luckor jag vill ha i köket och även lite annat praktiskt.
Men faktiskt så blev det rätt billigt både för mig och A-K.
Ofta när man är på Ikea tycker jag man plockar på sig saker som "kan va bra att ha", idag tyckte jag att jag undvek dessa saker och ändå kom jag hem med en påse för ca 400 med lite smått och gott i..
Ett par nya tofflor, några inomhustimers (4 st), en lampa, lågenergilampos, julsnöre, värmeljus och fästen till panelgardiner. Men det viktigaste var ändå att kolla in köksluckorna!

Den här helgen har matmässigt gått käpprätt åt....
Nu är det nya HÅRDA tag som gäller from imorgon,
det känns som om jag inte varit hungrig sen i fredags.. Illa.
Men jag ska nog gå på Julspinningen med Malin imorgon, den är 75 minuter,
lever jag efter det så får jag nog va glad!

Dags för tandborsten.

Kommentarer

  • mams säger:

    Du får låna en spännande film av mams, "taken".

    Du somnar inte, jag lovar. Det blir inga tårar, men lite nagelbitning!

    2008-12-15 | 21:09:28
  • Mams säger:

    Låna "Taken" av mig, så slipper du gråta, bara bita på naglarna. Klart spännande.

    2008-12-15 | 21:11:31

Kommentera inlägget här: