luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Det börjar verka..

Kategori: My life..

Ska börja med att säga att jag är ledsen att jag inte vart
exemplarisk på uppdateringsfronten, men...

Det börjar verka, banne mig!

Jag har ju haft fullt upp med mycket trevligare saker än att sitta här framför datorn och uggla! Lite vet ni ju iofs redan, men igår var jag och J ut på en fin promenad längs älven, sen åkte jag och tränade med Loppa. Igår kväll blev jag bjuden på utsökt middag och kvällen avrundades i soffan framför Arn (ettan).
Idag har vi varit till Stockgropen (ungefär vid Gyllbergen)!
Vi tog med oss lite (eller rätt mycket) god matsäck och åkte på tur!
Jättemysig dag med sol både ute och inne! :)


Att se en solnedgång kl 15:00 är inte fy skam!

När solen gick ner så blev det tvärkallt så vi packade ihop och det blev
en ganska rask promenad tillbaka till bilen!

Ikväll är vi hembjudna till L på Arn (tvåan) och ost och kex!
Ska bli kul att se den omtalade vinverandan!

För övrigt så känner jag mig pigg, stark, frisk och väldans glad och tacksam!
Har bara lite sviter från gårdagens pump, men det är skönt med träningsvärk!
Måste fixa lite här hemma nu..

Än en gång - puss & kärlek åt folket!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ni gör er bra på bild tillsammans

    2008-12-27 | 18:06:50
  • BassE säger:

    du är för go du! :*

    2008-12-27 | 19:06:43
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/
  • Fridde säger:

    Fint skuggljus i bakskiktet.

    2008-12-27 | 19:30:47
  • Moster säger:

    år man gralutera?

    2008-12-27 | 19:43:38
  • Loppa säger:

    Sicket fint par:-)

    2008-12-28 | 15:56:24
  • Anna Andersson säger:

    Tänk att jag har hört om dig och J ryktesvägen faktiskt hihi Hoppas du haft en bra jul! Krama

    2008-12-28 | 16:54:10
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: