luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Det retar mig...

Kategori: My life..

Underbart med massage!!
Så underbart att jag tog tillfället i akt och somnade...
Och det retar mig!!
Om man får bra massage så vill man ju uppleva den, inte sova bort den!
Alltså, jag missade hela baksidan av benen..
Vaknade till lite då och då bara.
Nånting som jag ändå ser som positivt är att massagen inte gjorde speciellt ont alls. I vanliga fall så brukar jag grimasera illa och åjja mig betydligt mer, nu var det bara benhinnorna och nån trekantsmuskel på sidan av ryggen som gjorde ontontont.. Det ska man väl som sagt se som positivt!? En frisk kropp!
Fast det är klart, vem vet hur ont det gjorde i bakbenen när jag sov...?

Ska snart traska över till grannen på middag.
Har redan hällt upp ett glas rött här hemma.. aaaavslappnande! :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

  • Mams säger:

    Bakbenen...du har en förmåga att uttrycka dig...undrar vem du ärvt den av?

    Apropå trekantsmuskeln, så var det bra att du förtydligade VAR den satt så att alla ev miss-

    förstånd undanröjdes!

    2008-12-14 | 10:50:31
  • Anna Andersson säger:

    Att sova massage är fint, och enligt mig ett bra tecken till den som masserar att dom är duktiga på att få folk att slappna av!

    Jag sov genom en hel ansiktsmassage i Thailand. Efteråt frågade massören om jag varit uttråkad och tyckt att det var dåligt: Jag hade tydligen snarkat högljutt och intensivt i en timme ooops

    2008-12-15 | 18:13:20
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Anna Andersson säger:

    Att sova massage är fint, och enligt mig ett bra tecken till den som masserar att dom är duktiga på att få folk att slappna av!

    Jag sov genom en hel ansiktsmassage i Thailand. Efteråt frågade massören om jag varit uttråkad och tyckt att det var dåligt: Jag hade tydligen snarkat högljutt och intensivt i en timme ooops

    2008-12-15 | 18:15:16
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: