luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ensamma jag

Kategori: My life..

För första gången i mitt 28-åriga liv ska jag fira nyår helt ensam..
Nu låter det som om det är synd om mig och ja, lite synd om mig är det,
men det beror på en dunderförkylning och inget annat!
Jag skonar mitt planerade sällskap hemma hos Loppa genom att stanna hemma
 och jag spar förhoppningsvis några krafter på det med.
Det hade ju vart tragiskt om jag suttit här helt kärnfrisk och inte haft
någon/några att fira med, men så illa är det ju inte!

Jag har sett till att få fingrarna "ur" idag och satt igång med målningen.


Mitt hem är om möjligt rörigare än vanligt..

Har målat tre av fem väggar en gång, jag hoppas få hjälp från någon
vänlig själ med det andra lagret.. Känn dig träffad! *ler*
Har också köpt färg så jag kan börja måla vitrinskåpen som jag skruvat ner från väggarna, om jag får lite krafter över så kanske det får bli ett kvällsnöje..
Ett nyårs-kvälls-nöje!
Ha ha.. tragiskt!
Atjoooo!

Har inte ätit sen frukost, lär göra nåt åt det.
Puh, tar den här dagen aldrig slut??

Imorgon tänker jag vakna upp lite piggare!
Så det så!

Fortsättning följer...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det finns mintchokladkladdkaka med hallon och grädde över i dalvik..

    2008-12-31 | 18:36:57
  • Anna Andersson säger:

    Hoppas du får en bra nyårsafton ändå och att du kryar på dig snart! Kramen

    2008-12-31 | 22:28:03
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: