luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

God Jul i stugan!

Kategori: My life..

God Jul på er alla mina vänner (och ovänner)!

Idag kan ha varit min bästa julafton någonsin..
Ja, mycket möjligt faktiskt!

Har jag verkligen förtjänat alla julklappar?
Och i den kategorin ingår allt bra som händer kring mig just nu..
Sååå snäll har jag väl inte varit, eller?

Hädanefter kan jag tex dokumentera mina händelser med en riktig kamera,
missarna får en ny kattlåda, jag får en shoppingdag på Kupolen,
kanske kan jag även få nytta av mina nya - blommiga - verktyg!! :)
Det känns som om jag fått allt jag önskat mig, med råge!!

Nu ska jag bara ladda batterierna inför lite sång i midnatt!
Det ska jag göra genom att ringa en vän... *ler*

Passa på att hångla upp varandra under mistlarna nu!
Kärlek åt folket!

Over & Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: