luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Inte helt utan

Kategori: My life..

Jag försov mig idag..
A-K blev nog glad när jag inte ringde som utlovat, men attans va besviken jag blev på mig själv när jag såg att klockan var kvart i tio.. Combaten började tio, jag hade nog inte ens hunnit få av snön av bilen innan dess..
"Hej mitt vinterland" har fått en ny innebörd.
Insnöad i Medväga.. typ.

Men jag är inte den som är den..
Träningstrogen som jag är slet jag fram yogamattan och en tränings-dvd som var osprättad, sen satte jag igång! Tog det korta programmet, men alltid något!
Det var.. okej. Lite töntigt att stå på alla fyra hemma på vardagsrumsgolvet
och "följa John" med någon till töntig musik, men jag känner mig varm och genomarbetad så det gjorde nog susen!
Så jag blev inte helt utan! Träning alltså.

Nu ska jag kasta mig genom duschen och göra mig iordning för julbord!!
Hittade musik som det var längesen jag lyssnade på..
Nikola Sarcevic - riktigt bra musik!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: