luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Mätt och belåten

Kategori: My life..

Jisses vad jag åt!

Håller på och packar för fullt inför pulkaåkning och mys hemma hos Oscar i Gagnef och inför tomtandet på "Ratt och Roder" imorgon!
Det blir mycket ytterkläder.. och ombyten!
Kan nog va bra att göra några vändor med pulkan efter dagens brakmiddag.
Raaaap!

Hellre spräcker jag en tarm än att lämna resterna till krögarn!

Tror vi får köra en sammanfattning inorgon istället.
Ska fixa klart!

Kram kram!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Julmaten är nästan det bästa på hela året! Blev lite avis på din julbordsfrossa ;)

    2008-12-08 | 14:00:51
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • mams säger:

    Den riktiga frasen lyder så här: "Hellre spräcker jag en tarm, än låter krögaren gå med vinst".

    En riktig höjdarkommentar, fälld av en kille i Falu miner chords efter en middag hos Peter Dahlqvist en gång i tiden.

    2008-12-08 | 21:26:57
  • mams säger:

    Den riktiga frasen lyder så här: "Hellre spräcker jag en tarm, än låter krögaren gå med vinst".

    En riktig höjdarkommentar, fälld av en kille i Falu miner chords efter en middag hos Peter Dahlqvist en gång i tiden.

    2008-12-08 | 21:27:41
  • Anonym säger:

    Den riktiga frasen lyder så här: "Hellre spräcker jag en tarm, än låter krögaren gå med vinst".

    En riktig höjdarkommentar, fälld av en kille i Falu miner chords efter en middag hos Peter Dahlqvist en gång i tiden.

    2008-12-08 | 21:28:23
  • mamma säger:

    Den riktiga frasen lyder så här: "Hellre spräcker jag en tarm, än låter krögaren gå med vinst".

    En riktig höjdarkommentar, fälld av en kille i Falu miner chords efter en middag hos Peter Dahlqvist en gång i tiden.

    2008-12-08 | 21:29:08

Kommentera inlägget här: