luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

På begäran av Paola

Kategori: My life..

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? 
Levde loppan i partykåken "5:an" på Norslund, sjöng i hårdrocksband och
blonderade mitt hår så morsan trodde det skulle gå av.  

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Tog tag i mitt liv och bestämde mig för att ingenting är omöjligt,
det omöjliga tar bara lite längre tid.

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Nötter, chips, ostkrokar, skumgodisar (gärna tomtar) och satsumas.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: 
Mina låtar i Fame, många av Madonnas låter.
Men jag är annars urdålig på texter.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Resa, betala av lån, köpa en ny bil, köpa ett hus och anställa en
städerska, kokerska och slav.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Fastnar lätt framför dator och tv, har aningens dålig karaktär, nagelbitare i perioder, går och lägger mig alldeles för sent, snoozar alldeles för länge.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Sjunga, festa, äta god mat, golfa och träffa familj och vänner.

8) FEM TING DU ALDRIG SKULLE KÖPA:
En Eric Gadd-skiva, ett konsverk av Eva Pedersen, en årsprenumeration på nån biltidning (vilken som helst), ett bigpack med dadlar och inte heller ett duschdraperi i plysch (fantasin tog slut).

9) FEM FAVORITSAKER:
Datorn, Bilen, Mobilen, Kokboken och Pengar.

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Anna A, Anna J, Basse, Emmy och Sara Lu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: