luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kolla in skinkorna! (särskilt Melkers)

Kategori: My life..

Då ska vi se.
Tänk att det ska va så svårt att summera en dag..

Ja ja..
Har iaf vart och tränat spinning, svettigt, jobbigt, mör i bena.
Träningsvärken sen igår låg som en tyngd slöja över mina lår,
men jag körde "operation ignorera" och det funkade även denna gång!
Innan jag åkte vidare hemåt svängde jag förbi Maxi på nån slags kundkväll eller nåt, så nu har jag sex liter julmust light som jag kan dricka med gott samvete samtidigt som jag kör GI! Jag har kanske inte berättat att jag tog i med hårdhandskarna i måndags igen. Inte något onyttigt har passerat de små röda i ansiktet sen dess! Fast attans va sugen jag har varit.. KARAKTÄR!!
På lördag hägrar julbord i Ulvshyttan med familjen, då ska jag göra ett undantag, men sen är det bara på´t igen!
Efter hysterin på Maxi åkte jag till hemmets lugna vrå, gjorde ägg och
tonfiskröra och kröp upp i soffan med missarna.
Kom på att jag kunde förena nytta med nöje, så jag hämtade alla oinslagna paket, allt julpapper, snören, etiketter, sax, tejp, lack, ja allt man kan tänkas behöva, sen satte jag mig ner och pysslade framför teven.
Jag blir så glad av julpyssel! Doften (fast det luktar inte särskilt gott) av lack spred sig i lägenheten och katterna var som tokiga efter presentsnörena, precis som vanligt. Det enda som saknades var nog glögg, det hade vart nice. Kom precis på att jag har en flaska lingonglögg (alkoholfri) som min mamma har gjort, fast den är sen 2005... kan man dricka den nu mor? Den har stått i kylen i alla år!

Hursomhelst, alla julklapparna är inslagna och alla julkort är skrivna, nu ska de bara postas också, så räkna inte med några de närmaste dagarna..

Annars då?
Njae.. det är väl rätt bra tror jag!
A-K kommer hem imorgon och det tycker jag är bra, har saknat henne!
Och A-C, jag saknar dig med.. kommer nog förbi på fika nån dag tror jag!

Nu kom jag ihåg!! Ha ha!
Såg denna skylt på Maxi..



...jag tyckte den var lite kul! :)

Kram på er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: