luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Lussekatt

Kategori: My life..

Anna-Panna stekte fläsk
nittonhundraåttiosex
fläsket brändes, Anna skämdes
klockan slog, Anna dog..

Usch vilken hemsk ramsa!
Är den verkligen för barn?

Grattis till mig själv och alla andra Annor på Anna-dagen! :)
(Och grattis till Magda på 21-årsdagen!)


Vet inte vad jag ska skriva mer idag...
Ni får en kort summering.

Dagen som gått @@@@@@@@@@
En helt okej dag utan större överraskningar.

Mat @@@@@@@@@@
5 pepparkakor och en lussebulls-bulle drar ner betyget från en klar 8:a!

Träning @@@@@@@@@@
En timmes kylig kvällspromenad med A-K.

Humör @@@@@@@@@@
DHW på teven snart och förhoppningsvis gnäll och skratt med A-K..
Naaajs!



En liten sötis jag hittade när jag sökte på lussekatt.. :)


Nu ska jag gå och mäta lite.. har planterat ett frö av förändring!
Wiiee!! :)

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Från en Anna till en annan Anna - Grattis på namnsdagen :=)

    2008-12-09 | 20:40:00
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Loppa säger:

    Från en loppa till en annan Anna...grattis igen!

    Ska du äntligen börja med listerna? Bara säg till om du behöver hjälp:-)

    2008-12-09 | 22:05:45
  • Moster säger:

    Grattis Anna! Klockan är verkligen 5 i 12 som man brukar säga när man är sent ute... Den är faktiskt 5 i 24... Skam till sägandes glömde jag gratta min egen lilla Loppa på Anna-dagen.

    2008-12-09 | 23:55:54
  • Anna G säger:

    Grattis idag till oss igår :) Jodå, känner igen ramsan... Har även hört "Anna Panna stekte fläsk, 1986, klockan slog, Anna dog, hahaha, det var bra" Konstigt att man inte blev knäckt av dig :)

    Kram kram

    2008-12-10 | 20:38:03

Kommentera inlägget här: