luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Magkatarr?

Kategori: My life..

Det straffar sig att sova länge på söndagar.
Jäklarns va svårt jag hade att somna igår kväll, eller i natt snarare..
När jag väl somnade vaknade jag strax efteråt med en magkramp som inte var utav denna värld. Fattar fortfarande inte vad det var? Det gjorde ont typ vid diafragman, sved som magkatarr eller nåt. Mådde småilla men inte spy-illa och det gick inte över med vatten.. Satte mig tom vid datorn ett tag för jag blev så matt... 03:34.. Suck! Tog några skedar med naturell yoghurt (lugnande?) och tillslut lyckades jag iaf somna och när jag sen vaknade så mådde jag finfint.. Jäkligt skumt.. Fast jag har haft små känningar under dagen också. Blir det inte bättre får jag väl kolla upp det.. eller nåt.

Var iaf iväg på spinningen efter jobbet idag, det var riktigt skönt!
Trampade ur varenda gnutta energi som fanns kvar i benen!
Me like! :-)

Slängde ihop en broccoligratäng med kabanosskorvar istället för skinka
när jag kom hem.. Fy tusan va smarrigt det blev! Jag kan jag!

Känns som jag glömt skriva nåt viktigt, men det har ju inte hänt så mycket
idag så.. nej.. det kommer väl nån annan dag! ha ha..
Tillbaks till CSI!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: