luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dan före dopparedan

Kategori: My life..

Vill börja det här inlägget med att gratulera Basse till första steget att
nå sina drömmar! Grattis vännen - du är verkligen värd den framgången!
Go for it och kör hårt med "buttelfly-grejen"!!
Håller tummarna för att vi ska få se dig på catwalken inom en snar framtid!

Fullt schema idag!
Inte nog med att jag har haft fullt upp på jobbet, resten av dagen är också
 fullbokad.. Fast med trevliga saker, så det är bara skoj! :)
Tyvärr var jag tvungen att skippa den planerade träningen..
Det finns helt enkelt inte tid för det idag.
Hinner jag så får jag ta en promenad istället!

Goda nyheter!
Historien om min bil och det låsbara tanklocket går mot sitt slut.
Jag hade dragit mig länge för att öppna tanklocket (Jag berättade väl att vi fick krångla en del och att när det väl satt på plats så kan man väl säga att det verkligen satt på plats?!). Iaf, igår åkte jag in till macken, tog ett djupt andetag och "vips"! Det gick urenkelt!! Det enda jag inte hunnit/orkat göra än är att beställa en ny tanklucka.. Känner att jag nog måste dra på det lite längre.
Efter nyår tar jag nya tag!

Känner ni för lite sång i julnatten så kan jag upplysa er om att jag sjunger på midnattsmässan i Mockfjärds kyrka natten mellan julafton och juldagen! För min del blir det två solistlåtar, Ave Maria (Bach) och Barnet i Betlehem (Folkl.), nån vers på Stilla Natt och sen en massa kör.
Måste jag bara se till att lära mig körlåtarna också..

Aspen ringde och önskade God Jul idag!
Hon ville få mig till Mockis på juldagen, men jag har andra planer! :)

Anna G: Antar att du, liksom jag, kanske är något färgad i frågan om rätt mäklare.
Men HOS OSS är alla "rätt mäklare"! ;)
Oj va diplomatisk jag är!

Mams: Revbenen är fixade!

Jul jul strålande jul!
*Ett allmänt förrvirrat inlägg från nån som är allmänt disträ idag!*

Kommentarer

  • mams säger:

    Och vad beror det på då????

    2008-12-23 | 17:18:10
  • BassE säger:

    Haha, Tack söta! kunde jag skulle jag komma imorgon, Din stämma och Ave Maria - kan det bli bättre?! ja, kanske med lite pop? ^)

    2008-12-23 | 17:18:31
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/
  • Anna G säger:

    Jag förstår precis hur du menar och jag håller med till fullo. Faktum är att ni är enligt rätt säker källa de värsta konkurrenterna, för ni är så j-la trevliga :)



    Kram och God Jul på dig.

    2008-12-23 | 23:11:38
  • Anna Andersson säger:

    God Jul på dig!

    2008-12-24 | 18:43:35
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: